PARAMARKETING

Online Marketing SEO vs. Marketing

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Ας ξεκινήσουμε δίνοντας απευθείας τις δικές μας απαντήσεις στις Ερωτήσεις:

Πιστεύουμε ότι οι ερωτήσεις αυτές, έχουν περισσότερη σημασία από ποτέ και πρέπει να προβληματίζουν ιδιαιτέρως την κάθε επιχείρηση!

Είναι πλέον εφικτό να πραγματοποιούνται ακριβείς μετρήσεις για τη συμπεριφορά των χρηστών και κατ’ επέκταση των πελατών και δυνητικών πελατών στο εταιρικό website, με χρήση κατάλληλων εργαλείων (Google Analytics: Audience Behavior, Visitors Flow, Content Drilldown, Landing Pages, Exit Pages, Reverse Goal Path κλπ..). Επιτυγχάνεται συνεπώς πολύ καλύτερη “χαρτογράφηση” του Προφίλ τους.

Συχνά υπάρχουν διαθέσιμα στοιχεία για τη Συμπεριφορά και το Προφίλ των Πελατών των ανταγωνιστών μέσα από τα website τους. Παράλληλα οι ενέργειες των Ανταγωνιστών (που σχεδιάζονται για να προσεγγίζουν τους πελάτες τους) είναι πιο εύκολα αντιληπτές εφόσον προβάλλονται σε μεγάλο βαθμό στο εταιρικό website τους.

Εκτιμάται με πολύ καλή ακρίβεια ο βαθμός κατά τον οποίο είναι “Πιστοί” οι πελάτες μιας εταιρείας με χρήση κατάλληλων εργαλείων (Google Analytics: New vs Returning Visitors).

Παρακολουθείται σχετικά εύκολα ο τρόπος που “μας βρίσκουν οι πελάτες” και εκτιμάται με καλή προσέγγιση ο κύκλος αγοράς των Υπηρεσιών και Προϊόντων, ειδικά όταν πραγματοποιούνται online (Google Analytics: Traffic Sources, In-Page Analytics, Goals, Ecommerce Tracking). Καταγράφεται και αναλύεται η συνεργασία των διαφόρων Online μέσων προώθησης (Google Analytics: Multi-Channel Funnels)

Με τη διάδοση των Social Media, παρακολουθούνται πιο αποτελεσματικά και αναλυτικά οι συζητήσεις και οι απόψεις των πελατών για την εταιρεία και ό,τι προσφέρει και γίνονται καλύτερα αντιληπτοί οι λόγοι που την επιλέγουν ή δεν την επιλέγουν.

Όλες αυτές οι δυνατότητες δεν είναι εύκολο να αξιοποιηθούν σωστά από ανθρώπους που δεν είναι κατάλληλα εκπαιδευμένοι. Απαιτούν εξειδικευμένες τεχνικές γνώσεις και γνώσεις πάνω στο Marketing γενικότερα, ώστε να αποκωδικοποιούνται κατάλληλα και να γίνονται χρήσιμη πληροφορία. Εκτός αυτού, το Internet προσφέρει πολύ ανεπτυγμένα και αποτελεσματικά εργαλεία στόχευσης των διαφόρων online προωθητικών ενεργειών, που όμως είναι συχνά ιδιαίτερα πολύπλοκα και δεν είναι εύκολο να χειριστεί κανείς.

Πιστεύουμε λοιπόν ότι χρειάζεται απαραιτήτως η συνδρομή ειδικών, τόσο για την πλήρη αξιοποίηση των προαναφερθέντων εργαλείων, όσο και για την σωστή οργάνωση και εκτέλεση μιας Online Διαφημιστικής Καμπάνιας.

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *